بِسْـمِ اللهِ الرَّ حْمٰنِ الرَّ حِيْـمِ





MOHD HASSAN FADHULLAH B. MOHD IBRAHIM

kwn ku nggh ku apat jak..
mun ku cta cm nie pandey oleh nama apat ya..
kompom xabis cta kali..
umo 21 tahun n mk masok 22.
aku lahir pada 28.8.87..
anak merdeka oi..haha..
aku lahir dsibu..
aku tuk pendiam mun xknl org..
tp mun dah knl..
aku tuk yg paling lbh..

aku xmk crta detail lak hal aku..
lak taok gk org ngan aku,haha...
mun mk knl aku..
jd kwn ku..
mun mk la..



ada x miak kecik ngan ku bgmbr ya..
nya owg satu2 nya ada lm idup ku..
mek 2 dah hmpr 6 bln bgrk..
even skjp jak tp ku dah taok tntg nya..
tp aku lm dpt mk memahaminya...susah glk..
exam gk xsusah ya,hahha..
but i try the best..
nya tuk mun dcrta ng xabis kali..
hehehhe..
ku ngan nya jaoh lak..
jarang temu..
nya tuk ada noti kit..
nama nya siti zuleha n owg nggh nya aju..

nya tuk eh..
xpenah mk dgr kata ku..
xtaok knk..
jwpn nya ada kat nya pun..
tolx kiut girl..





1 comment:

  1. bro... lak kamek merik nasihat dengan gf ktak ya... he5x... ur gf tauk and kenal dengan kamek...

    mun nya sik dengar kata, padah dengan kamek... lak mek anok nya! he5x

    nice to meet u... xD

    ReplyDelete